Wednesday, May 04, 2005

当你

如果有一天 我回到从前
回到最原始的我
你是否会觉得我不错

如果有一天 我离你遥远
不能再和你相约
你是否会发觉我已经说再见

当你的眼睛眯着笑
当你喝可乐 当你吵
我想对你好 你从来不知道
想你 想你 也能成为嗜好


当你说今天的烦恼
当你说夜深你睡不着
我想对你说 却害怕都说错
好喜欢你 知不知道

如果有一天 梦想都实现
回忆都成了永远
你是否还会记得今天

如果有一天 我们都发觉
原来什么都可以
无论是否还会停留再这里
...
也许让我想得太多 也许该回到被窝
梦里会相遇 就毫不犹豫
大声的说 我要说
...
我想对你说 却害怕都说错
好喜欢你 知不知道
__________________________

Such carefree lyrics, the anticipation of love is Ooh so intoxicating.

*Gasp* This sudden barrage of song lyrics today is brought on, by my incidental reading of April's entry, which brought back some memories. The next time round I'll try to restrain myself a little. *HahaHaha*

1 Bones !! ~

Blogger Ivy said...

Lyrics are so poetic and emotional. At times, they express my inner feelings most intimately, better than I knew how I felt. It's interesting that Chinese lyrics and English ones give out such different emotions. Perhaps I am totally biased, but Chinese ones are so much more delicate, idealistic, and beautiful.

5/5/05 5:59 am  

Post a Comment

<< back to the dog house